.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندراني ها فيلم برتر جشنواره بين المللي فجر را انتخاب مي كنند

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران گفت: فيلم‌هاي بيست و هشتمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر در ساري و چالوس به نمايش گذاشته مي‌شود.

هادي ابراهيمي اظهار داشت:20 فيلم بخش مسابقه‌اي سينماي ايران و پنج فيلم خارجي جشنواره بين المللي فيلم فجر 7 تا 17 بهمن در چالوس و ساري اكران مي‌شود.

ابراهيمي اظهار داشت: براي بهره‌مندي طيف وسيعي از مردم استان از بزرگ‌ترين رويداد سينمايي كشور شاهد اكران همزمان قريب به اتفاق آثار بخش مسابقه‌اي سينماي ايران در غرب و مركز مازندران مي‌شويم.

وي تصريح كرد: در اين جشنواره تماشاچيان مازندراني فيلم برتر اكران شده را انتخاب خواهند كرد و سيمرغ بلورين جشنواره فيلم فجر در مازندران به كارگردان و تهيه كننده فيلم منتخب مازندراني‌ها اهدا خواهد شد.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران تصريح كرد: در اين جشنواره برخي از كارگردانان و بازيكنان برجسته كشور به مازندران سفر خواهند كرد و در حاشيه برگزاري جشنواره علاوه بر نقد فيلم جشنواره نشست‌هاي تخصصي برگزار مي‌شود.

وي افزود: اين جشنواره ظرفيت‌هاي استان را بيش از پيش شناسايي مي‌كند و هنرمندان سينماي استان در تعامل با سينماي ملي بتوانند استعدادهاي سينمايي را كه سرشار از منابع انساني و مستعد است به نمايش بگذارند.

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران در ادامه افزود: فيلم جشنواره فجر براي نخستين بار در سال 1382در مازندران به نمايش در آمد و امسال براي دومين بار به صورت همزمان در دو شهر مازندران اكران مي‌شود.

وي افزود: با مشخص شدن عنوان فيلم‌ها و سانس‌ها در مازندران پيش فروش بليت آغاز مي‌شود كه تا كنون اين برنامه زماني اعلام نشد.

جشنواره بين المللي فيلم فجر همزمان در استان‌هاي خراسان رضوي، فارس، خراسان جنوبي، گلستان، مازندران، همدان، سيستان و بلوچستان، اصفهان، آذربايجان غربي و خوزستان برگزار مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.291 seconds.